Δημήτρης Καρούσης: «Το καλοκαίρι που πέρασε, μας δικαίωσε πανηγυρικά! Όσοι μας εμπιστεύονται, πιστεύουν πολύ στη δουλειά που κάνουμε…»
O καταξιωμένος διαφημιστής, Δημήτρης Καρούσης (DK Advertising, Hello Greece) δηλώνει στον “K”:
“Αυτό που με κάνει υπερήφανο είναι το γεγονός ότι συνδύασα τη δουλειά μου με την προσφορά στην κοινωνία. Γιατί μη ξεχνάτε ότι από την αρχή που ξεκίνησα ως διαφημιστής, ήμουν διαφημιστής τουριστικών προορισμών και γαστρονομίας. Πρόκειται για δύο εξαιρετικής σημασίας κεφάλαια για την αναβάθμιση και την ανάπτυξη ενός τόπου. Ήταν το 1987, όταν έκανα το ξεκίνημά μου σε αυτό τον απαιτητικό και συναρπαστικό χώρο.
Στο κέντρο της Αθήνας, όπου έχουμε την έδρα μας (σε ένα ιστορικό κτήριο που όλο είναι φτειαγμένο από πέτρα, ένα κτήριο του 1909), απασχολούμε γύρω στους τριάντα εργαζόμενους. Και θα έλεγα ότι είμαστε πολύ λίγοι, αφού οι ανάγκες των εταιρειών μας είναι πολύ μεγάλες.
Είμαι πολύ ικανοποιημένος, γιατί μέσα από την προσπάθεια που όλα αυτά τα χρόνια κάνω προσφέρω στο κοινωνικό σύνολο και βέβαια και στην οικογένειά μου. Αυτή άλλωστε είναι η δουλειά μου 35 χρόνια τώρα…
Όταν είσαι διαφημιστής τουριστικών προορισμών, όταν είσαι διαφημιστής αγροτικών προϊόντων (που εμείς είμαστε διαφημιστές όλων των μεγάλων αγροτικών εταιρειών στη χώρα μας), όταν είσαι διαφημιστής και του αθλητισμού εδώ και κοντά δύο δεκαετίες, αν μη τι άλλο, υπάρχει προσφορά στο κοινωνικό σύνολο.
Όσοι μας δίνουνε δουλειά, όσοι μας εμπιστεύονται -και αυτοί είναι πάρα πολλοί, πάρα πολλοί τουριστικοί προορισμοί- το κάνουνε για τον απλούστατο λόγο ότι πιστεύουν πολύ στη δουλειά που κάνουμε και στα αποτελέσματα της δουλειάς μας αυτής, που απαιτεί βαθιά γνώση του χώρου, και διαρκή αγώνα. Αυτοί οι επιχειρηματίες είναι άνθρωποι που βλέπουν μπροστά και αυτό τους βγαίνει, όπως συνηθίζουμε να λέμε σε αυτές τις περιπτώσεις – δικαιώνονται δηλαδή για τις επιλογές τους.
Τα τελευταία χρόνια δεν έκανα όπως συνήθιζα, τις τελευταίες δεκαετίες σε ετήσια βάση, πολλά ταξίδια στο εξωτερικό. Και αυτό γιατί ήταν οξυμμένο το υγειονομικό πρόβλημα (κορωνοϊός).
Έχω ταξιδέψει σε πολλά μέρη του Κόσμου. Προ ετών ταξίδεψα και στην Ρωσία και στην Αμερική. Πρόκειται για συναρπαστικές εμπειρίες που δίνουν σε έναν διαφημιστή την δυνατότητα να διευρύνει το επίπεδο των γνώσεών του πάνω στο ζωτικής σημασίας κεφάλαιο του τουρισμού – της βαριάς βιομηχανίας μας.
Να αναφέρω και κάτι ακόμη που θεωρώ ότι πρέπει να επισημανθεί: Επειδή θέλω να είμαι ειλικρινής, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, παρόλο που έχει πολύ λίγα κονδύλια για προβολή, κάνει καλή και αποδοτική διαχείριση. Το γεγονός ότι φτάσαμε προ ολίγων ετών να έχουμε 30.000.000 ταξιδιώτες από όλο τον Κόσμο στη χώρα μας, δεν είναι μικρό πράγμα. Αυτό είναι επίτευγμα του ΕΟΤ. Όμως και η συνδρομή όλων των διαφημιστικών εταιρειών στην προσπάθεια αυτή, είναι αξιοσημείωτη.
Όλοι μαζί δίνουμε σε ετήσια βάση ένα μεγάλο και δύσκολο αγώνα για την τουριστική ανάπτυξη των νησιών μας. Και τα αποτελέσματα μας δικαιώνουν απόλυτα. Το καλοκαίρι που πέρασε, μας δικαίωσε πανηγυρικά! Και να σκεφτεί κανείς ότι τα τελευταία χρόνια η υγειονομική κρίση ταρακούνησε συθέμελα την τουριστική αγορά σε παγκόσμιο επίπεδο.
Δηλώνω ευτυχής που η Νάξος μας και όλα τα νησιά μας ξεπέρασαν φέτος κάθε προσδοκία σε αφίξεις από το εσωτερικό και το εξωτερικό.
Καλό χειμώνα σε όλο τον κόσμο!”