Έρευνα του Εργαστηρίου Τοπικής και Νησιωτικής Ανάπτυξης για τη νησιωτικότητα
Το Εργαστήριο Τοπικής και Νησιωτικής Ανάπτυξης υλοποιεί έρευνα σχετικά με τις απόψεις των πολιτών σχετικά με τη νησιωτικότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη στα πλαίσια διδακτορικής διατριβής που υλοποιεί η Α.Μητροπούλου με θέμα: «Ο ρόλος του branding στη βιώσιμη ανάπτυξη των νησιών».
Είναι η πρώτη φορά που επιχειρείται τόσο εκτεταμένη διερεύνηση στάσεων και αντιλήψεων για τη νησιωτικότητα που θα δώσει τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τις απόψεις των κατοίκων των νησιών αλλά και αυτών που δραστηριοποιούνται σ’αυτά, αυτών δηλαδή που καλούνται να εφαρμόσουν τις πολιτικές.
Για παράδειγμα: για να πετύχει μια πολιτική διαχείρισης στερεών αποβλήτων δεν αρκεί να υπάρχουν κάδοι και σωστός χώρος απόθεσης τους. Χρειάζεται επιχειρηματίες και κάτοικοι να καταλάβουν τι σημαίνει κυκλική οικονομία και κάθε κίνηση της καθημερινότητας τους να προσαρμοστεί σ’αυτό, ξεκινώντας από τι αγοράζουν και πως φτάνοντας μέχρι το τι πετούν και πως.
Το ίδιο συμβαίνει και αν θα ενστερνιστούν μια πολιτική ποιότητας για τις επιχειρήσεις και ευζωίας για τους κατοίκους όπως υπαγορεύει η νησιωτικότητα με τα ιδιαίτερα της χαρακτηριστικά (μικρό μέγεθος, απομόνωση, περιφερειακότητα) που δημιουργεί υψηλό κόστος λειτουργίας σε επιχειρήσεις, νοικοκυριά και κράτος, αλλά και επιβάλει ειδικές συνθήκες ζωής.
Απαντώντας στο ερωτηματολόγιο αυτό συμβάλετε στη συγκεκριμένη έρευνα και το κυριότερο συμβάλετε στη καλύτερη τεκμηρίωση και χάραξη πολιτικών.
Γι’αυτό σας ζητάμε να συμμετάσχετε στην έρευνα https://www.prorataonlinesurveys.gr/202001?newtest=Y&lang=el και να την διαδώσετε γύρω σας.
Σας ενημερώνουμε ότι οι απαντήσεις σας θα παραμείνουν απόρρητες και θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για την παρουσίαση αθροιστικών στοιχείων.
Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, μπορείτε να στείλετε σχετικό αίτημα στο islandnessproject20@gmail.com ή στο ispil@aegean.gr.