Προσοχή! Απατεώνας παριστάνει ξενοδόχο της Νάξου και προσπαθεί να αποσπάσει χρήματα μέσω Viva Wall
Οι απατές είναι πλέον συχνές και στη Νάξο, όπου επιτήδειοι παριστάνοντας κάποιον γνωστό στην κοινωνία του νησιού πρόσωπο, ζητά να κάνει παραγγελία και για να εκτελεστεί, απαιτεί να του δώσει το υποψήφιο θύμα, τον αριθμό της κάρτας του για να γίνει η …κατάθεση. Στην συγκεκριμένη προσπάθεια που περιγράφει επιχειρηματίας της Νάξου, στάθηκε τυχερή γιατί γνώριζε την χροιά της φωνής του ξενοδόχου που παρίστανε ο απατεώνας και ειδοποίησε την αστυνομία. Πάντως με αφορμή και το παρακάτω περιστατικό που περιγράφεται στο facebook, απαιτείται προσοχή και εγρήγορση, τσεκάρισμα και λιγότερη εμπιστοσύνη γιατί οι αετονύχηδες χρησιμοποιούν κάθε ευφάνταστο τρόπο για να κάνουν την απάτη τους…
Τι αναφέρει σε ανάρτησή της:
“Προσοχή προσοχή Το απόγευμα δέχτηκα ένα τηλέφωνο ότι ήταν κάποιος επώνυμος ξενοδόχος της Νάξου και ήθελε να μου παραγγείλει μπουκέτα με λουλούδια για κάποια εκδήλωση όταν συνεννοηθήκαμε τι ακριβώς θέλει Και πώς θα γίνει η παράδοση και φτάσαμε στο Οικονομικό θέμα μου είπε ότι θα μου κάνει κατάθεση στην Εθνική μέσω του συστήματος Viva Wall μου ζήτησε τον αριθμό της δικιάς μου πιστωτικής κάρτα του απάντησα πώς γίνεται να πρέπει να σας δώσω τον αριθμό της κάρτας μου ενώ εσείς θα πρέπει να μου βάλετε τα χρήματα φυσικά αυτό που από την αρχή δεν μου άρεσε ήταν ότι ενώ μου έδωσε πολλά στοιχεία το ξενοδοχείο του το σημείο που είναι το όνομα του ξενοδοχείου το όνομα του η φωνή του γιατί τύχαινε και τον ήξερα προσωπικά δεν μου φαίνονταν γνωστή το συγκεκριμένο άτομο ήταν πολύ φιλικός σαν να ήμουν πολύ γνωστή του ειπα ότι θα του στείλω με μήνυμα τον αριθμό του λογαριασμού να γίνει η κατάθεση για να προχωρήσουμε στην κατασκευή των μπουκέτων και προσπάθησα να βρω τον συγκεκριμένο άνθρωπο στο ξενοδοχείο του όταν βεβαιώθηκα ότι δεν είναι αυτός ενημέρωσε και το αστυνομικό τμήμα Νάξου όπως και ο συγκεκριμένος ξενοδόχος ενημέρωσε το ΑΤ Νάξου θεωρώ ότι πρέπει να είμαστε όλοι πολύ προσεκτικοί ακόμα και όταν επώνυμοι μας κάνουν παραγγελίες και να επιβεβαιώνουμε τις παραγγελίες πριν κάνουμε οποιαδήποτε κίνηση και κυρίως ποτέ να μη δίνουμε αριθμούς καρτών”