Ο Δ. Καρούσης για τον τουρισμό, τις απαραίτητες υποδομές, τα νησιά μας και την διαφημιστική καμπάνια που ξεκινά το Hello Greece...

Ο Δ. Καρούσης για τον τουρισμό, τις απαραίτητες υποδομές, τα νησιά μας και την διαφημιστική καμπάνια που ξεκινά το Hello Greece…

Ο Ναξιώτης πολύπειρος και επιτυχημένος συντοπίτης μας διαφημιστής, Δημήτρης Καρούσης (DK Advertising, Hello Greece) για τον τουρισμό, το καλοκαίρι του 2022, την Νάξο, τις Μικρές Κυκλάδες, τις απαραίτητες υποδομές που χρειάζονται τα νησιά μας και άλλα πολλά και σημαντικά, σήμερα στον Κυκλαδική και τον Γιάννη Βλαχάκη.

Μεταξύ άλλων, υπογραμμίζει:

-«Φέτος θα έχουμε μια καλή τουριστική χρονιά…»

-«Εμείς, ως Hello Greece, πριν από τέσσερα χρόνια κάναμε μια πολύ επιτυχημένη, όπως αποδείχτηκε, προσπάθεια με σκοπό να αναδείξουμε τα χωριά της ορεινής Νάξου…»

-«Η DK Advertising χρόνια τώρα επιδιώκει και συμβάλλει με κάθε τρόπο, αποτελεσματικά πιστεύω, στην τουριστική προβολή της Νάξου. Κάνουμε ό,τι περνά από το χέρι μας και στο μέτρο των δυνατοτήτων μας…»

-« Ο Δήμος Νάξου & Μικρών Κυκλάδων, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου αλλά και η ίδια η πολιτεία θα πρέπει να φροντίσουν από κοινού ώστε να γίνουν οι απαραίτητες υποδομές στο οδικό δίκτυο ολόκληρης της Νάξου αλλά και των Μικρών Κυκλάδων. Και δεν θα πρέπει να μείνουν μόνο στην δημιουργία αυτών των υποδομών. Οφείλουν να νοιαστούν ώστε να γίνουν οι αναγκαίες υποδομές στον χώρο της υγείας…»

-«Ο επισκέπτης θα αποφασίσει να έρθει το χειμώνα στα νησιά μας, εάν έχει την ενημέρωση ότι το ΕΣΥ λειτουργεί άρτια και αποτελεσματικά…»

-Για τους ξενοδόχους και τους εστιάτορες: «Ενδείκνυται όλοι τους να βάλουν νερό στο κρασί τους (που λένε) ώστε να γίνουν τα νησιά του δήμου μας ως τουριστικός προορισμός ανταγωνιστικότερα…»

-«Ο επισκέπτης που φεύγει με κακές εντυπώσεις, πολύ δύσκολα θα πει μια καλή κουβέντα για το νησί…»

-«Αν ενισχυθούν οικονομικά τα αθλητικά σωματεία, θα έχουμε αγωνιστικές εκδηλώσεις με αντιπάλους ομάδες από την χώρα και το εξωτερικό και μέσα στον χειμώνα…»

Αναφέρεται ακόμη: Στην Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Νάξου, στον Γιάννη Πιτταρά και στην τηλεοπτική εκπομπή του. Και, κλείνοντας, επισημαίνει:

Από τα τέλη του τρέχοντος μηνός (Μαΐου) έως και τον μήνα, θα κάνουμε την ενδεικνυόμενη διαφημιστική καμπάνια υπέρ των νησιών μας, με στόχο να πετύχουμε να διευρύνουμε την τουριστική σεζόν. Επιδίωξή μας, μεταξύ άλλων, είναι να προωθήσουμε και να ενισχύσουμε την επισκεψιμότητα και των περιοχών της ορεινής Νάξου.

Ο Δ. Καρούσης για τον τουρισμό, τις απαραίτητες υποδομές, τα νησιά μας και την διαφημιστική καμπάνια που ξεκινά το Hello Greece...

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Φέτος θα έχουμε μια καλή τουριστική χρονιά.

Για τα Μ.Μ.Ε.

Πολύ μεγάλες εφημερίδες έχουν βραβεύσει τις παραλίες του νησιού μας, αλλά και τα χωριά μας. Να αναφέρω στο σημείο αυτό ότι (όπως θυμούνται πάρα πολλοί συντοπίτες μας του ξενοδοχειακού χώρου), εμείς, ως Hello Greece, πριν από τέσσερα χρόνια κάναμε μια πολύ επιτυχημένη, όπως αποδείχτηκε, προσπάθεια με σκοπό να αναδείξουμε τα χωριά της ορεινής Νάξου. Κάναμε επίσης ενημέρωση της τουριστικής OPINION για τα χωριά μας. Το γεγονός αυτό λειτούργησε θετικά. Απόδειξη ότι εξακολουθούν να γίνονται δημοσιεύματα για σχεδόν όλες τις ορεινές περιοχές του νησιού. Με την ευκαιρία να αναφέρω ότι δεν πάει πολύς καιρός από τότε που η εφ. Το Πρώτο Θέμα έκανε ένα σημαντικό θέμα με αντικείμενο το σμυρίγλι της Νάξου. Παρόμοια αξιόλογα δημοσιεύματα έχουν κατά καιρούς, όπως γνωρίζετε, κάνει πάρα πολλά Μ.Μ.Ε. Επίσης αξίζει να υπογραμμίσω ότι από αγγλική εφημερίδα έγινε αναφορά στα χωριά του νησιού μας. Και τα αξιολόγησε στους πέντε καλύτερους τουριστικούς προορισμούς. Πολύ σημαντικό το γεγονός αυτό.

Για τις υποδομές

Το υποστηρίζω χρόνια και εξακολουθήσω να το υποστηρίζει συνέχεια: Ο Δήμος Νάξου & Μικρών Κυκλάδων, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου αλλά και η ίδια η πολιτεία θα πρέπει να φροντίσουν από κοινού ώστε να γίνουν οι απαραίτητες υποδομές στο οδικό δίκτυο ολόκληρης της Νάξου αλλά και των Μικρών Κυκλάδων. Και δεν θα πρέπει να μείνουν μόνο στην δημιουργία αυτών των υποδομών. Οφείλουν να νοιαστούν ώστε να γίνουν οι αναγκαίες υποδομές στον χώρο της υγείας. Αυτό το ζωτικής σημασίας κεφάλαιο είναι απόλυτη ανάγκη να το φροντίσουν και να το αναβαθμίσουν όσο πιο καλά γίνεται. Η αναβάθμιση της δημόσιας υγείας είναι απαραίτητη. Η παροχή σωστών και επαρκών υγειονομικών υπηρεσιών στον πολίτη είναι επιτακτική ανάγκη. Είναι μια πραγματική διαφήμιση για τον τόπο μας. Να επισημάνω επίσης ότι η πολιτεία έχει χρέος να βοηθήσει το ΕΣΥ στα νησιά μας. Και ο επιχειρηματικός κόσμος θα πρέπει να είναι από κοντά. Το ΕΣΥ δεν είναι άλλωστε μόνο για την υγειονομική κάλυψη των αλλοδαπών και ημεδαπών επισκεπτών των νησιών μας. Το χρειάζονται όλοι οι μόνιμοι κάτοικοι της Νάξου, του Κουφονησιού, της Σχοινούσας, της Δονούσας και της Ηρακλειάς. Χρειάζεται ακόμη μεγαλύτερη και καλύτερη στελέχωση το νοσοκομείο Νάξου και τα αγροτικά ιατρεία. Πρέπει η κάλυψη του κόσμου να είναι επαρκής και άρτια. Θα βοηθήσει στην προβολή των νησιών μας αυτό το πράγμα πάρα πολύ. Γι’ αυτό οφείλει η πολιτεία να διαθέσει όλα τα απαραίτητα κονδύλια υπέρ του ΕΣΥ. Χρειάζονται στελέχωση οι μονάδες υγείας. Με τους απαραίτητους ειδικευμένους γιατρούς. Πρέπει να θωρακίσουμε το σύστημα υγείας απέναντι στην υγειονομική κρίση του κορωνοϊού. Έχει χαθεί κόσμος στα νησιά μας εξαιτίας του κορωνοϊού. Ο επισκέπτης θα αποφασίσει να έρθει το χειμώνα στα νησιά μας, εάν έχει την ενημέρωση ότι το ΕΣΥ λειτουργεί άρτια και αποτελεσματικά.

Για τις εντυπώσεις και τον επισκέπτη

Στο σημείο αυτό θα ήθελα να επισημάνω το εξής: Ο επισκέπτης που φεύγει με κακές εντυπώσεις, πολύ δύσκολα θα πει μια καλή κουβέντα για το νησί. Είναι συνεπώς αδήριτη η υποχρέωσή μας να τον κάνουμε να φύγει από την Νάξο και τις Μικρές Κυκλάδες μετά την ολοκλήρωση των διακοπών του, με τις καλύτερες δυνατές εντυπώσεις.

Κάθε επισκέπτη των νησιών μας θα πρέπει να τον βλέπουμε όχι σαν απλό πελάτη, αλλά σαν τον επίδοξο αυριανό καλό διαφημιστή.

Για τους εστιάτορες και τους ξενοδόχους

Δυο λόγια θέλω να πω και για τους ξενοδόχους και τους εστιάτορες. Ενδείκνυται όλοι τους να βάλουν νερό στο κρασί τους (που λένε) ώστε να γίνουν τα νησιά του δήμου μας ως τουριστικός προορισμός ανταγωνιστικότερα. Πρέπει η τιμολογιακή τους πολιτική να είναι η καλύτερη δυνατή, αφού όλος ο κόσμος, ημεδαποί και αλλοδαποί, περνά δύσκολες μέρες. Η κρίση η οικονομική είναι παγκόσμια.

Ένα από τα συμπεράσματα στα οποία έχω καταλήξει μετά από τόσα χρόνια στον τουρισμό είναι και η εξής: Κάποιοι τουριστικοί προορισμοί που προ ετών παρουσίασαν κάποια σημαντική και αξιοσημείωτη άνοδο, στα ξαφνικά χάθηκαν από το προσκήνιο του τουριστικού χάρτη. Γιατί; Μα γιατί δεν είχαν τις απαραίτητες υποδομές, για τις οποίες σας μίλησα παραπάνω.

Υποδομές, λοιπόν…

Για την οικονομική ενίσχυση των αθλητικών σωματείων

Ένα άλλο εργαλείο που βοηθά έναν τόπο (που είναι εκτός των άλλων και τουριστικός προορισμός) με μεγάλη αθλητική διαδρομή να αναβαθμιστεί τουριστικά είναι η οικονομική ενίσχυση όλων των αθλητικών σωματείων από τους τοπικούς φορείς. Αυτοδιοικητικούς, επιχειρηματικούς, παραγωγικούς και άλλους. Διότι αν ενισχυθούν οικονομικά τα αθλητικά σωματεία, θα έχουμε αγωνιστικές εκδηλώσεις με αντιπάλους ομάδες από την χώρα και το εξωτερικό και μέσα στον χειμώνα. Αυτή η κίνηση, οι μετακινήσεις δηλαδή ομάδων στο νησί μας, θα του δώσει οικονομικές και όχι μόνο ανάσες. Γιατί, πρώτον θα υπάρχουν οικονομικά οφέλη. Και, δεύτερον, αθλητές και συνοδοί τους που θα γνωρίσουν το νησί μας κατά την διάρκεια των μηνών του χειμώνα, με την πρώτη ευκαιρία, θα μας επισκεφθούν το επόμενο καλοκαίρι. Πλην όλων των άλλων, μια τέτοια κίνηση μέσα στον χειμώνα, συνιστά κοινωνικό έργο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται…

Για την DK Advertising

Η DK Advertising χρόνια τώρα επιδιώκει και συμβάλλει με κάθε τρόπο, αποτελεσματικά πιστεύω, στην τουριστική προβολή της Νάξου. Κάνουμε ό,τι περνά από το χέρι μας και στο μέτρο των δυνατοτήτων μας…

Στηρίζουμε όσο πιο καλά μπορούμε όλα τα αθλητικά σωματεία του νησιού, αφού αυτά είναι το όχημα που μας ταξιδεύει ως προορισμό εκτός των συνόρων της Νάξου. Δεν αφήνουμε να πάει χαμένη καμία ευκαιρία. Κάνουμε ότι μπορούμε για την προβολή του νησιού μας. Εάν στηρίξουμε με κάθε τρόπο τα σωματεία του νησιού, το βέβαιον είναι ότι θα προοδεύσουν και σε μικρό χρονικό διάστημα η Νάξος δεν θα μετατρέπεται κατά την διάρκεια των μηνών του χειμώνα σε ένα έρημο νησί. Αυτό, το έχουν αντιληφθεί πάρα πολλοί προορισμοί στην ηπειρωτική και τη νησιωτική χώρα. Με την ευκαιρία να θυμίσω ότι στο πρόσφατο παιχνίδι του Ολυμπιακού με αντίπαλο τη Μονακό επιδιώκαμε και περάσαμε σε εκατομμύρια τηλεθεατές κοινωνικά μηνύματα. Ήταν μια στόχευση αυτή που πρόσφερε πολλά στην διαφήμιση του νησιού. Στηρίζουμε τα σωματεία, επαναλαμβάνω. Και μέσα αυτής της στήριξης έρχεται και η διαφήμιση του νησιού.

Για την ΕΑΣ Νάξου και τον Γιάννη Πιτταρά

Η Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Νάξου κάνει μια τεράστια προβολή του νησιού μας. Και μπράβο της! Αυτό το λέει όλος ο κόσμος.

Πάμε τώρα στον φίλο τον Γιάννη τον Πιτταρά. Τον παρουσιαστή και δημοσιογράφο, Γιάννη Πιτταρά. Συμβάλλει μέσω της εκπομπής του τα μέγιστα στην προβολή του νησιού. Γι’ αυτό και αισθάνομαι την ανάγκη να τον ευχαριστήσω πάρα πολύ. Είναι τεράστια η τηλεθέαση της καθ’ όλα επιτυχημένης τηλεοπτικής εκπομπής του. Και αυτό λέει πάρα πολλά. Τον ευχαριστεί όλος ο κόσμος του νησιού τον Γιάννη, για ό,τι κάνει για την Νάξο και τα νησιά μας γενικότερα.

Κινητήριος δύναμη…

Κλείνοντας, θα ήθελα να πω μια ακόμη κουβέντα για τον τουρισμό. Μια επισήμανση: Η κινητήριος δύναμη του τουρισμού για όλους του τουριστικούς προορισμούς της χώρας μας, αποδεδειγμένα είναι ο Έλληνας τουρίστας. Γι’ αυτό οφείλουμε να υποστηρίζουμε με κάθε τρόπο τον εγχώριο τουρισμό. Να προσέχουμε, μ’ άλλα λόγια, το Έλληνα τουρίστα. Γιατί μόνο έτσι θα τον έχουμε καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους στα νησιά μας.

Το Hello Greece και η διαφημιστική καμπάνια που ξεκινά…

Το Hello Greece μπαίνει δυνατά στο φετινό τουριστικό προσκήνιο σε λίγες μέρες. Από τα τέλη του τρέχοντος μηνός (Μαΐου) έως και τον μήνα , θα κάνουμε την ενδεικνυόμενη διαφημιστική καμπάνια υπέρ των νησιών μας, με στόχο να πετύχουμε να διευρύνουμε την τουριστική σεζόν. Επιδίωξή μας, μεταξύ άλλων, είναι να προωθήσουμε και να ενισχύσουμε την επισκεψιμότητα και των περιοχών της ορεινής Νάξου. Υποσχόμαστε ότι θα επιδιώξουμε να διαδραματίσουμε προς την κατεύθυνση αυτή, σημαντικό ρόλο…

Εύχομαι υγεία σε όλους τους συντοπίτες μας!

Μακάρι να έχουμε (όχι όπως λένε τα τελευταία νέα απλώς, καλή, αλλά) μια πάρα πολύ καλή τουριστική χρονιά!

Καλό καλοκαίρι σε όλους τους κατοίκους, τους επιχειρηματίες και τους επισκέπτες των νησιών μας

 

About The Author

Μετάβαση στο περιεχόμενο