KORRES: Η πορεία προς την επιτυχία με «άρωμα» Ναξιώτικου ρακόμελου!
Επί σειρά ετών η εταιρεία KORRES έχει καταφέρει να “χαράξει” τη δική της ιστορία στο χώρο των φυσικών καλλυντικών, προσελκύοντας όλο και περισσότερους καταναλωτές να τα αγοράσουν. Η απήχηση δεν περιορίστηκε φυσικά στα ελληνικά σύνορα, καθώς τα προϊόντα διατίθενται και σε πολλές χώρες του εξωτερικού, αποδεικνύοντας πως η ελληνική επιχειρηματικότητα είναι ακόμα ισχυρή.
Τα ιδιαίτερα προϊόντα με τις μίνιμαλ συσκευασίες και το χαρακτηριστικό λογότυπο έχουν πλέον φανατικό κοινό. Αυτός ,άλλωστε, είναι και ο σκοπός της εταιρείας, η οποία βασίζεται στην έρευνα και στο συνδυασμό υλικών, ώστε να παραχθούν φυσικά καλλυντικά, κατάλληλα για κάθε τύπο δέρματος. Με “όπλο” τα αγνά υλικά και το “πάντρεμα” τεχνολογίας και φύσης το brand KORRES κατάφερε να κυριαρχήσει. Πώς κατακτήθηκε όμως αυτή η επιτυχία και η αναγνώριση;
Τα πρώτα πειράματα – Από ένα μικρό εργαστήριο… στη διεθνή αγορά!
Δημιούργησε ,λοιπόν, στο φαρμακείο το πρώτο του Εργαστήριο Ομοιοπαθητικής και χρησιμοποιώντας σαν “μπούσουλα” την εμπειρία που είχε αποκτήσει, ξεκίνησε τα πειράματα. Συνδύαζε υλικά και τεχνικές δοκιμάζοντας το τελικό αποτέλεσμα σε… φιλικά του πρόσωπα! Λίγα χρόνια μετά και συγκεκριμένα το 1996 το όραμα έγινε πράξη και “γεννήθηκε” η εταιρεία KORRES. Πρώτο της προϊόν ήταν το αρωματικό σιρόπι για το λαιμό φτιαγμένο από μέλι και γλυκάνισο , εμπνευσμένο από το θερμαντικό ρακόμελο που έφτιανε ο παππούς του στη Νάξο. Όσο για τα καλλυντικά, αρχικό προϊόν ,το οποίο παραμένει ακόμα και σήμερα best- seller, ήταν το Άγριο Τριαντάφυλλο, η πρώτη φυσική ενυδατική κρέμα!
“Χρονιά σταθμός” στην πορεία της εταιρείας αποτέλεσε το 2000, όταν η buyer του καταστήματος Harvey Nichols στο Λονδίνο ανακάλυψε τα προϊόντα Korres και πρότεινε να ιδρυθεί ένα νέο τμήμα με το όνομα Beyond Beauty, όπου θα περιλαμβάνει παγκόσμια niche brands. Η συνεργασία αυτή ήταν επί της ουσίας η έναρξη μια διεθνούς εξάπλωσης, καθώς τα επόμενα χρόνια η εταιρεία επεκτείνονταν διαρκώς και “κατακτούσε” τη μια χώρα μετά την άλλη. Κατόρθωσε ,δηλαδή, να εξαπλώσει μια ελληνική ιδέα σε ολόκληρο τον κόσμο και να ανταμείβεται συνεχώς στη διεθνή επιχειρηματική σκηνή με βραβεία και διακρίσεις.
Εκεί βασίστηκε και η εξέλιξη της τα χρόνια που ακολούθησαν, αφού μέσα από πολλές έρευνες και συνεργασίες με Έλληνες παραγωγούς ανέδειξε ελληνικά προϊόντα όπως η Μαύρη Πεύκη, το γιαούρτι το σταφύλι και άλλα. Δημιουργώντας καλλυντικά με τα “καλούδια” της ελληνικής γης αφενός διέδωσε την ελληνική καινοτομία κι αφετέρου επέκτεινε ακόμη περισσότερο το δίκτυο της. Μάλιστα, έχει συμπεριληφθεί και στη λίστα με τις 500 ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στην Ευρώπη!