Η Νάξος δεν αντέχει την μεγάλη τουριστική κίνηση. Είναι ανεπαρκής η Νάξος σε ό,τι έχει να κάνει σε σχέση με τις απαιτούμενες υποδομές/προδιαγραφές, που επιβάλλεται να έχει ένας υψηλών απαιτήσεων τουριστικός προορισμός.

Η Νάξος δεν αντέχει την μεγάλη τουριστική κίνηση. Είναι ανεπαρκής η Νάξος σε ό,τι έχει να κάνει σε σχέση με τις απαιτούμενες υποδομές/προδιαγραφές, που επιβάλλεται να έχει ένας υψηλών απαιτήσεων τουριστικός προορισμός.

Το λιμάνι της Νάξου υποδουλώθηκε σήμερα, ώρες  απογευματινές, σε ένα απίστευτο στα χρονικά «μποτιλιάρισμα»!

Η κυκλοφορία των οχημάτων από την οδό Παπαβασιλείου (κάθοδος προς το λιμάνι), τον κεντρικό παραλιακό δρόμο και ίσαμε την είσοδο του λιμανιού «πάγωσε» από τις 3.45’ μ.μ έως τις 6.30 μ.μ;;;!!!

Η Νάξος δεν αντέχει την μεγάλη τουριστική κίνηση. Είναι ανεπαρκής η Νάξος σε ό,τι έχει να κάνει σε σχέση με τις απαιτούμενες υποδομές/προδιαγραφές, που επιβάλλεται να έχει ένας υψηλών απαιτήσεων τουριστικός προορισμός.

Απίστευτο (και στον παρατηρηθέντα βαθμό αυτόν), το περί ου ο λόγος σκηνικό. Αμφιβάλλουμε, αν έχει συμβεί ποτέ ξανά τέτοιο βραχυκύκλωμα επί της χερσαίας ζώνης του λιμανιού.

Τα πεζοδρόμια «φορτωμένα» από παντού από «λαμαρίνες» και ρόδες!

Τα πλοία της γραμμής, αρόδο στο λιμάνι, για να πάρουν σειρά και να δέσουν…

Η Νάξος δεν αντέχει την μεγάλη τουριστική κίνηση. Είναι ανεπαρκής η Νάξος σε ό,τι έχει να κάνει σε σχέση με τις απαιτούμενες υποδομές/προδιαγραφές, που επιβάλλεται να έχει ένας υψηλών απαιτήσεων τουριστικός προορισμός.

Τα στελέχη του Λιμεναρχείου Νάξου μαζί με τον λιμενάρχη Αλέξη Αποστολόπουλο, στο πόδι! Από κοινού όλοι προσπαθούσαν εναγωνίως να ξετυλίξουν το κυκλοφοριακό κουβάρι. Τα κατάφεραν. Και γι’ αυτό τους αξίζουν πολλά συγχαρητήρια. “Έφτυσαν αίμα”, όμως…

Το “πλοίο της γραμμής”, αυτό της Blue Star για κοντά δύο ώρες έκοβε… βόλτες λίγα μίλια μακριά από το λιμάνι, περιμένοντας πότε θα σηκώσουν κάβους τα ταχύπλοα, που σαν ταξί, το ένα πίσω από το άλλο, κατέπλεαν και απέπλεαν από το λιμάνι, αλλά και το επιβατηγό-οχηματαγωγό «Αριάδνη» που με μεγάλη καθυστέρηση και κατάμεστο από κόσμο, σήκωσε κάβους.

Εκατοντάδες ήσαν οι οδηγοί των Ι.Χ που, γύρω στις 4 μ.μ, και αφού διαπίστωσαν ότι μόνο πεζή (;;;!!!) θα μπορούσαν να μετακινηθούν προς τον κεντρικό προβλήτα, αποφάσισαν να τραβήξουν… χειρόφρενο επί του κεντρικού παραλιακού δρόμου, όπου δεν έπεφτε καρφίτσα. Ναι, βγήκαν οι χριστιανοί από τα αυτοκίνητά τους και έκπληκτοι (και μες στα νεύρα) παρακολουθούσαν τον κακό (κυκλοφοριακό) χαμό! Και περίμεναν καρτερικά, πότε θα ξεμπλοκάρει/εξομαλυνθεί η κυκλοφοριακή γάγγραινα.

Η Νάξος δεν αντέχει την μεγάλη τουριστική κίνηση. Είναι ανεπαρκής η Νάξος σε ό,τι έχει να κάνει σε σχέση με τις απαιτούμενες υποδομές/προδιαγραφές, που επιβάλλεται να έχει ένας υψηλών απαιτήσεων τουριστικός προορισμός.

Παραδόθηκε σήμερα, άνευ όρων, στις ρόδες η χερσαία ζώνη του λιμανιού της Νάξου…

Θα μπορούσαμε να γράψουμε ετούτες τις αυγουστιάτικες ώρες, πολλά. Πάρα πολλά. Θα μπορούσαμε να κάνουμε κάλλιστα λόγο για τις εντός της πόλεως Νάξου και της χερσαίας ζώνης ανεπαρκείς κυκλοφοριακές ρυθμίσεις. Θα ήταν άστοχο, όμως.

Αυτό που επιβάλλεται, χωρίς πολλά λόγια, να υπογραμμίσουμε, κλείνοντας, είναι το εξής:

Η Νάξος αποδείχτηκε «γυμνή» στην μεγάλη τουριστική κίνηση των ημερών. Σ’ αυτό το μη αναμενόμενο ξέσπασμα του εφετινού καλοκαιριού.

Η Νάξος δεν αντέχει την μεγάλη τουριστική κίνηση. Είναι ανεπαρκής η Νάξος σε ό,τι έχει να κάνει σε σχέση με τις απαιτούμενες υποδομές/προδιαγραφές που επιβάλλεται να έχει ένας υψηλών απαιτήσεων τουριστικός προορισμός.

Το (σκληρό) μάθημα που πήραν σήμερα όλοι όσοι καταγίνονται με το τουριστικό μέλλον αυτού του τόπου, ασφαλώς και θα πρέπει να τους γίνει μάθημα.

Τα… απόνερα του σημερινού απόλυτου βραχυκυκλώματος που, επί της χερσαίας ζώνης του γερασμένου και ανεπαρκούς λιμανιού της Νάξου, κατέγραψε ο φακός του ΚΥΚΛΑΔΙΤΗ, οπωσδήποτε και θα συζητηθούν στην αμέσως επόμενη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών. Και θα γίνουν θέμα! Κάτι που έγινε και προ ετών. Τότε όμως, ο «πανικός» δεν είχε διάρκεια μεγαλύτερη της μισής ώρας. Σήμερα, ο πήχης εκτοξεύτηκε ψηλά. Πολύ ψηλά. Και σε κάθε περίπτωση, σε βάρος της καλής εικόνας του νησιού.

About The Author

Μετάβαση στο περιεχόμενο