Νάξος-Νιό Χωριό: Η κεντρική πλατεία που "βουλιάζει" στις "ρόδες"... Και η εισήγηση Μαυρογιάννη (12.04.'21) που δεν "πέρασε" με 4 -3 (4 τα "όχι" των της αντιπολιτεύσεως)

Νάξος-Νιό Χωριό: Η κεντρική πλατεία που “βουλιάζει” στις “ρόδες”… Και η εισήγηση Μαυρογιάννη (12.04.’21) που δεν “πέρασε” με 4 -3 (4 τα “όχι” των της αντιπολιτεύσεως)

Η κεντρική πλατεία στην καρδιά της περιοχής Νιο Χωριό μόνο πλατεία δεν θυμίζει. Δεινοπαθεί καθ’ όλη την διάρκεια του έτους. Δεκάδες είναι τα αυτοκίνητα που σχεδόν καθ’ όλη την διάρκεια του έτους σταθμεύουν εκεί. Κατά τους μήνες του θέρους η εικόνα της είναι απωθητική. Μετατρέπεται σε χώρο (ανεξέλεγκτης) σταθμεύσεως. Τα παράπονα των κατοίκων της περιοχής πολλά. Που σε κάθε περίπτωση δεν πρέπει να περνούν απαρατήρητα.

Χτες βράδυ ούτε πεζή δεν μπορούσε ένα γονιός με το παιδί του να διασχίσει την πλατεία, αφού έπεφτε επάνω σε (παράνομα) παρκαρισμένες «ρόδες».

Τα εικονιζόμενα στιγμιότυπα μιλούν από μόνα τους. Και συγκεκριμένα:

Νάξος-Νιό Χωριό: Η κεντρική πλατεία που "βουλιάζει" στις "ρόδες"... Και η εισήγηση Μαυρογιάννη (12.04.'21) που δεν "πέρασε" με 4 -3 (4 τα "όχι" των της αντιπολιτεύσεως)

 

Νάξος-Νιό Χωριό: Η κεντρική πλατεία που "βουλιάζει" στις "ρόδες"... Και η εισήγηση Μαυρογιάννη (12.04.'21) που δεν "πέρασε" με 4 -3 (4 τα "όχι" των της αντιπολιτεύσεως)

Το θέμα-πρόβλημα έφτασε σήμερα το πρωί στον Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων. Και ακολούθως στο .Τ. Νάξου.

Η (αναμενόμενη) απάντηση δόθηκε γύρω στις 2 μ.μ.

Στις 4 μ.μ, η πλατεία ήταν άδεια…

Ελπίζουμε εντός των επομένων ωρών να μη δημιουργηθεί το ίδιο χτεσινοβραδινό σκηνικό.

Να σημειωθεί ότι στην συνεδρίαση του συμβουλίου της κοινότητας Νάξου, στις 12 Απριλίου, ο πρόεδρός της Μάκης Μαυρογιάννης έθιξε το συγκεκριμένο πρόβλημα και ζήτησε από τους συναδέλφους του να απεγκλωβιστεί εσαεί η πλατεία από τα οχήματα. Η εισήγησή του όμως με βάση το σύνολο των ψήφων των εκλεγμένων εκπροσώπων των δημοτικών παρατάξεων της αντιπολιτεύσεως δεν συζητήθηκε, αφού οι τέσσερεις σύμβουλοι της αντιπολιτεύσεως ανέφεραν ότι… «Το θέμα να μη συζητηθεί (και επομένως να μη ληφθεί επ’ αυτού απόφαση), εάν προηγουμένως δεν έχει υλοποιηθεί το ΣΒΑΚ (Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας).

Στο σημείο αυτό, παραθέτουμε τι, μεταξύ άλλων, αναφέρει ο Κ.Ο.Κ. για τις πλατείες και την χρήση τους (άρθρο 34, παράγραφος ε):

Στον ΚΟΚ και συγκεκριμένα στο άρθρο 34, υπό τον γενικό τίτλο «Στάση και στάθμευση», αναφέρονται μεταξύ άλλων τα ακόλουθα:

  1. Η στάση και η στάθμευση επιτρέπονται, αν δεν δημιουργείται εξ αυτών κίνδυνος ή παρακώλυση της κυκλοφορίας και αν δεν υπάρχουν σχετικές απαγορευτικές πινακίδες ή διαγραμμίσεις.
  2. Η στάση ή στάθμευση οχήματος απαγορεύεται:

α) επάνω σε διαβάσεις πεζών ή ποδηλατιστών και σε απόσταση μικρότερη από πέντε (5) μέτρα από αυτές,

β) σε απόσταση μικρότερη από δώδεκα (12) μέτρα από στάσεις αστικών, υπεραστικών, ηλεκτροκίνητων λεωφορείων και τροχιοδρομικών οχημάτων,

γ) σε εισόδους και εξόδους κόμβων και σε απόσταση μικρότερη από δέκα (10) μέτρα από τη νοητή προέκταση της πλησιέστερης οριογραμμής του κάθετου οδοστρώματος,

δ) σε σιδηροδρομικές ή τροχιοδρομικές γραμμές ή πολύ πλησίον αυτών, ώστε να παρεμποδίζεται η κίνηση των σιδηροδρομικών ή τροχιοδρομικών οχημάτων,

Ε) ΣΕ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ ΠΛΑΤΕΙΕΣ, ΕΙΔΙΚΑ ΕΡΕΙΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΟΡΙΖΟΝΤΑΙ, ΓΙΑ ΠΕΖΟΥΣ ΩΣ ΚΑΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΥΣ, ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ Η ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ ΜΕ ΕΙΔΙΚΗ ΣΗΜΑΝΣΗ.

About The Author

Μετάβαση στο περιεχόμενο