Τηλεδιάσκεψη δημάρχου Πάρου με εκπροσώπους του Πανεπιστημίου Πειραιώς, με θέμα τον μακροπρόθεσμο σχεδιασμό του τουριστικού προϊόντος της Πάρου

Τηλεδιάσκεψη δημάρχου Πάρου με εκπροσώπους του Πανεπιστημίου Πειραιώς, με θέμα τον μακροπρόθεσμο σχεδιασμό του τουριστικού προϊόντος της Πάρου

Όπως αναφέραμε και πριν λίγες ημέρες η Πάρος εν μέσω του δεύτερου Lockdown προσπαθεί να οργανωθεί για να παρουσιαστεί πανέτοιμη να διεκδικήσει όσο γίνεται μεγαλύτερο μερίδιο στις αφίξεις τουριστών στην Ελλάδα το ερχόμενο καλοκαίρι το οποίο θα είναι κομβικό…

Το άσχημο καλοκαίρι του 2020 λόγω κορωνοϊού μας δίδαξε ότι πρέπει να επανέλθει μιας κάποιας μορφής κανονικότητα για να επανεκκινηθεί ο τουρισμός. Με το εμβόλιο επί θύραις αυτό είναι ορατό, άρα θα πρεπει να υπάρχει προετοιμασία για την όποια επανεκκίνηση και με ποιους όρους. Έτσι ο δήμος Πάρου πέρα από συσκέψεις με τους τοπικούς παράγοντες ζητά και την βοήθεια της επιστήμης…

Πριν λίγες μέρες, πραγματοποιήθηκε τηλεδιάσκεψη του Δημάρχου Πάρου Μάρκου Κωβαίου με εκπροσώπους του Πανεπιστημίου Πειραιώς, με θέμα τον μακροπρόθεσμο σχεδιασμό του τουριστικού προϊόντος της ν. Πάρου στη σκιά της νέας πραγματικότητας που έχει διαμορφώσει η επίδραση του COVID-19 στην παγκόσμια και εγχώρια τουριστική αγορά, καθώς και τη χάραξη στρατηγικής για την ανάδειξη και αξιοποίηση της Πολιτιστικής Κληρονομιάς της.

Τη συζήτηση άνοιξε ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πειραιώς, κ. Άγγελος Κότιος, ενώ στη συνέχεια τη σκυτάλη πήραν διαδοχικά ο καθηγητής Μάρκετινγκ του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς κ. Αθανάσιος Κουρεμένος, η διδάκτορας Τουριστικού Μάρκετινγκ και διδάσκουσα Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Τουρισμού κα Γεωργία Ζούνη, καθώς και η υποψήφια διδάκτορας του Τμήματος Διεθνών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς – Σύμβουλος Διαχείρισης Πολιτιστικής Κληρονομιάς, κα Μυρεύη Νάσιου.

Οι παρευρισκόμενοι συμφώνησαν ότι η ανάπτυξη του τουρισμού τα τελευταία χρόνια έχει υπάρξει ραγδαία, κατατάσσοντάς τον σε ένα από τους δυναμικότερους και ανταγωνιστικότερους τομείς της παγκόσμιας οικονομίας. Οι μεταβολές που επέφερε ωστόσο στην καθημερινή ζωή ο κορωνοϊός, είχαν αναπόφευκτα επίδραση και στον κλάδο του τουρισμού. Γι’ αυτό, είναι απαραίτητη η δημιουργία ενός Στρατηγικού Πλάνου Marketing, το οποίο θα ανταποκρίνεται στα αιτήματα που προκύπτουν από τις αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά των τουριστών λόγω του γεγονότος αυτού, καθώς κοινή παραδοχή αποτελεί ότι η ασφάλεια, το σύστημα υγείας του προορισμού και η τήρηση των κανόνων υγιεινής στα καταλύματα θα αποτελέσουν σε πολύ μεγάλο βαθμό κριτήρια επιλογής του προορισμού, από πλευράς ταξιδιωτών.

About The Author

Μετάβαση στο περιεχόμενο